إدعم مشروع إبداع

اهلا بيكـ هنا ... منور عندنـــا ... وياريت ديماً متغبش عننا


حمـــلة


يا حاسبات مصر ... إتحدى

!!!

الآن


رحلة قصيرة... الى المنصورة


بداية اول يومين فى العيد كنت فى حاله من الملل لا تطاق

بجد كنت مخنوق جداً يمكن اول يوم كان اكتر من التانى

وكنت بكلم الناس يقوليلى برضه انهم حاسين بملل يعنى مكنتش لواحدى

بالصدفة البحتة تانى يوم الجرايحى بيقولى تيجى بكرة المنصورة قولته ثوانى اشوف القيادة العليا هتقول ايه

هههههههههههههه

رحت لبابا هو اللى كان فاضى ساعتها بقولك ايه يا بابا انا عاوز انزل المنصورة وكده بكره فالراجل لم يبدى اى اعتراض

يذكر ... حلو شوية العربى دول ههههههههه

المهم طبعاً كان فى شوية حاجات منها سيب ارقام زمايلك وكلام من ده

المهم تالت يوم العيد نزلت من البيت على حوالى الساعه 12 كده

واخدت المواصلات بقى

واحنا على الطريق بين الزقازيق والمنصورة ياااااااه على المنظر بتاع الاراضى ... ال يعنى مفيش اراضى فى الزقازيق

ام هند اخذت استنشق الهواء واتفرج على الزرع وكده بقى

وصلت هناك على حوالى اتنين الا شوية والمهم بقى الناس المفروض تستقبلنى انا اللى استقبلتهم

هههههههههههههه

المهم وصلو ومشينا بقى فى شوارع المنصورة

لفينا شوية حلوين قعدنا نلف نلف نلف نلف

واخدنا نزهة نيليه :p ههههههههههه

واتصورنا شوية صور جامدين بقى

على الكورنيش وكان نفسى ادخل الجامعة بس طبعاً اجازة ومينفعش ندخل

بس كان منظرها جامد من بره

وقابلت ناس من السنة اللى فاتت كانو حولو المنصورة

عموماً كان يوم ظريف خفيف

وخرجنى من المود اللى كنت فيه

وحلو لانه هيكون دفعة للى جاى لأن اللى جاى هيبقى شديد

وروحت على الساعه 9 فى البيت

هيييييييييييييييييه


الشباب اللى كانو معايا سنيك والجريحى ومحمد عزت نيههاهاها

دى صورتى بقى هههههههههههههه

محدش يضحك

يلا بقى نصيحة للناس المخنوقين انهم يعملو زى ما عملت ينزلو يتمشو مع اصحابهم

فى اى حتة مش لازم المنصورة يعنى

هههههههههه

والسلام ختــــــــــــــام
:D

22 اللى ردو لغاية دلوقتى:

غير معرف يقول...

والله المنصورة كانت منورة بوجودك يا ابوحميد .. وكان يوم كويس الحمد لله .. بس ان شاء الله اللى جاي هيكون اجمل من كدا ويكون فيه برنامج نمشي عليه :)

تحياتي،

وردشان smilyrose يقول...

والله كويس يا احمد

المنصورة بلد جميلة

وكفاية انك جرجت من المود اللى انت فيه

المشكلة بقى انى موجودة فى قلب الريف

ومع ذلك مخنوقة بس

بلاقى نفسى معاكم

المهم رحلة سعيدى وتتكرر دايما ان شاء الله

smilyrose

روح الحب الصادق

أفكار مُلّونة يقول...

برافو عليك يا مختار انك خرجت نفسك من الاكتئاب ...
انا برضو كان اول يوم العيد ممل اوووىىى بس تانى يوم سافرت وتالت يوم خرجت مع اخواتى اتمشينا ودخلنا سينما والذى منه ;-)اهو استمتعت يومين حلوين ...
على فكره انا نفسى ازور المنصوره انا فى الاول كنت هادرس الجامعه فيها بس ماحصلش نصيب ...
...................
اما عن امتحاناتى اللى فى اخر شهر واحد ده بسبب انى بدرس إعلام فى الجامعه المفتوحه فى جامعه القاهره فاديما امتحناتنا بتبقى اخر الناس
تقبل تحيااااتى ...

دعـاء عـلى يقول...

ههههههههههههههههههههههه
حلوه الصوره و الله
أنا مش بضحك و غلاوتك
هههههههههههههههههههههههه
مش بضحك خالص خالص

بس افرض يعنى كان واحد صاحبك حب يهزر معاك راح مزغزغك هههههههههه كنت هتتقلب فى النيل و طششششششششششششش

بس يلا اهو ربنا ستر و حمد لله على السلامه (:

كل عيد و رحله و انت طيب

موناليزا يقول...

نورتوا المنصورة
وكل سنة وانتوا طيبين

دريم كبير يقول...

نورت بيتك يامخ والله

ويارب نشوفك دايما عندنا (مش دايما يعني)ههههههههههه لا والله اسعدتنا بزيارتك دي للمنصوره الا قوللي ايه رأيك المنصوره احسن والا اصوان :D

قصدي الزقازيق

Kiara يقول...

اهم حاجه انك غيرت جو وده بيغير اي مود

كل سنه وانت طيب

DoNyA يقول...

انا اقول المنصوره كانت منوره كده ليه والور بتعها زايد شويتين

نورت وشرفت المنصوره
وكل سنه وانت طيب

SwEêt mErOô يقول...

نورت المنصوره

بس طبعا شوفت الزحمه اللي عندنا قد ايه
ربنا يعينا مش كده :O

وفكره حلوه عشان تطلع بره المود وتشجيع للي جاي

ورحله سعيده والجاي اسعد

:)

mo5tar يقول...

coomandor

حبيب الجرايحى ... المنصورة منورة بأهلها
وكان يوم كويس جداً وعقبال اللى جاى

منور يا باشا

mo5tar يقول...

smilyrose

فعلاً كانت تجربة كويسه -->فكرة الخروج دى

بس انتى حاولى تتمشى بس على اى منظر طبيعى

وديماً منورنا على طول :D

تحياتى

mo5tar يقول...

butterfly

كويس انك سافرتى وخرجتى علشان تغيرى مود الملل اللى كنتى فيه

وان شاء اله تزورى المنصورة قريب وهتعجبك ان شاء الله :D

______________
اما بالنسبة للامتحانات فربنا معاكى ومعانا ان شاء الله ويسهل علينا الامتحانات يـــــــــارب

mo5tar يقول...

دعاء على

امال لو كنتى مش بتضحكى بقى كنتى عملتى ايه

ده انا سامع الضحكة اهوه من بيتنا :P

هههههههههههههه


وبعدين بالنسة لنقطة الزغزغة اساسا النيل مش ورايا على طول يعنى فى مسافة بينى وبين النيل + انى كنت على ارتفاع فهيوصل ليا ازاى وبعدين انا واثق واثق من الناس اللى كانت معايا ... مش كانو هيزغزغو كانو هيزقو على طول
ههههههههههههه

منورانى على طول
وكل سنة وانتى طيبة

mo5tar يقول...

موناليزا

المنصورة منورة باهلها

وكل سنة وانتى طيبة

واتمنى دوام المواصلة على المدونة :D

mo5tar يقول...

دريم كبير

اهلا اهلا المدعو سنيك سنيبر

نيهاهاهاا

بيتك منور بيك يا حج :P

بعدين بالنسبة للمقارنة بين المنصورة واصوان :P اكيد اصوان تكسب

هههههههههههه

كان يوم لذيذ اووى عقبال المرة الجاية

:D

mo5tar يقول...

مولان

اكيد تغير الجو بيبقى كويس

وفعلاً انا كنت محتاج تغير الجو ده

كل سنة وانتى طيبة :D

mo5tar يقول...

DoNya

والله المنصورة منورة باهلها

كل سنة وانتى طيبة :D

mo5tar يقول...

Mero

المنصورة منورة باهلها

وفعلا المنصورة زحمة خاصة بعد المغرب :D

ربنا يعينكو فعلاً

وكل سنة وانتى طيبة

himo0o يقول...

نورت المنصورة وان شاء اللة اما ارجع ونتقابل باذن اللة هوريك اللى عمرك ما شوفتة فى المنصورة




تحياتى مستر himo0o
اول داعم عربى لمنتديات Ipb

"عبير النجار "نيجار يقول...

كل عيد وإنت بألف خير
وبجد شرفتني ونورتني بزيارتك
وعلى فكره العيد كان خنقه للكل
وكويس انك اتفسحت وغيرت جو
تحياتي لك

mo5tar يقول...

himooo

ده نورك يا باشا

ومنور المدونة :D

mo5tar يقول...

نيجار

كل سنة وانتى طيبة

وعيد سعيد

ونورتى المدونة :D

ساهم فى دعم مشروع إبداع من أجل مصر

Image and video hosting by TinyPic

Twitter

tweet tweet tweet

ناس عديت من هنا

المتابعون

Blog Network

من أنا

صورتي
الزقازيق, محافظة الشرقية, Egypt
اتخرجت خلاص من حاسبات الزقازيق,مسلم والحمد لله , زملكاوى , نفسى أعمل حاجه

شات المدونة

منين وعلى فين