إدعم مشروع إبداع

اهلا بيكـ هنا ... منور عندنـــا ... وياريت ديماً متغبش عننا


حمـــلة


يا حاسبات مصر ... إتحدى

!!!

الآن


بكره الامتحان


السلام عليكم

ادعووولى يا جدعان عندى امتحان بكرة

وربنا يستر فى كل الامتحانات

بجد ربنا يسترها

وبخاصة مع الحاسوباتية

دى صورة الماسنجر بتاعى قبل الميد ترم

هع هع هع

بالنسبة للبوست اللى فات

هرد بس افوق شوية

يلا ربنا معانا ومع كل اللى بيمتحنو

ادعووولى يا جدعان لانى تعبان كح كح كح

يلا سلاااااااااام الى لقاء آخر

30 اللى ردو لغاية دلوقتى:

Kiara يقول...

ربنا معااااااااك ويوفقكك

وردشان smilyrose يقول...

ربنا يوفقك وينجحك

ياااااااااااااااااااارب

وتعدى بتفوق ونفرح بنجاحك

انا عندى امتحان انا كمان بكرة

ربنااااااااااااااا يستر


يارب

smilyrose

روح الحب الصادق

زهرة البنفسج يقول...

ربنا يوفقك و يوفقك الجميع في الامتحانات

ادعيلنا كمان

عندي امتحانات النهائي ببلشوا يوم الاحد 12 /1
ربنا يستر

دعـاء عـلى يقول...

ربنا معاك يا باشمهندس و معانا احنا كمان (:

أنا امتحنت اول امتحان امبارح و كان رياضه (:
كانت حاجه اشطه الصراحه و نص الدفعه متأكده انهم هيشيلوا الماده
بس انا عندى احساس كده فى صباع رجلى الصغير انى هنجح ان شاء الله
أصل أنا حليت من وراهم انت عارف انى سوسه ههههههههههههههه

ذاكر كويس و ان شاء الله ربنا هيوفقك و تجيب تقدير كمان (:

mo5tar يقول...

كيـــــــارا


وربنا يوفقك

شكراً لمرورك :D

mo5tar يقول...

smilyrose

ويوفقك يااارب

وان شاء الله تنجحى ونتعزم على اى حاجه :D

ربنا يسترها معانا جميعــــاً

وابقى قوليلى عملتى ايه فى الامتحان

تحياتى

mo5tar يقول...

متمردة على الواقع

ربنا يوفقك

ويارب تكونى حاليتى كويس امباارح

انا لسه هخلص بقى يوم 27 / 1

ربنا معانا جميعاً

شكراً لمرورك

:D

mo5tar يقول...

دعاء على

ربنا معاااكى

سنة اولى دى بالذات بتبقى مشكلة

هما كلهم مشاكل بس اولى علشان الواحد مبيكنش تآقلم يعنى

بس طلكا عندك احساس ... يبقى اكيد فى امل

وطلما فى امل فى النجاح يبقى ممكن ننجح

وطلما ممكن ننجح يبقى اكيد هنعدى ... ولو عدينا يبقى هندخل سنة تانية ووو

حاجات كتيره كده نبقى نستنتجها بعدين

هههههههههه

تحياتى

وربنا يستر فى باقية الامتحانات

زهرة البنفسج يقول...

الامتحانات مشكلة لدرجة انا بطلنا نميز التاريخ الصح
انا قدمت ثلاثة امتحانات من يوم الاثنين مش من يوم الاحد
و ضل عندي واحد الاسبوع الجاي ربنا يستر
و كمان شغلة انا لساتني سنة اولى
ربنا معاكم
رح انقطع فترة بسيطة لاسباب خارج ارادتي بس اكيد راجعة
تحيتي لاهالي مصر كلهم

marmar يقول...

ربنا معاك يا بشمهندس

وتفاءل انت فى حاسبات الزقازيق

ههههههههههههههه

simply me يقول...

ربنا معاك
بس ايه هو الامتحان ده لسه مخلصش

DoNyA يقول...

يارب يكون الامتحان جه كويس
وتخلص علي خير
ربنا يوفقك

mo5tar يقول...

متمردة عالواقع

ربنا معانا ومعاكى وتخلصى الامتحانات على خير ان شاء الله

وان شاء الله ترجعى بالسلامة

والف تحية لاهلنا فى فلسطين

تحياتى

mo5tar يقول...

marmar

وربنا معاكى يا باشمهندسة

وبعدين متفائل جدا

متفائل خالص

متفائل متفائل متفائل

لابعد الحدووود

هههههههههه

حاسبات الزقازيق بقى :D

نورتى يا باشمهندسة

mo5tar يقول...

Bondoka

وربنا معاكى

وبعدين الامتحانات مبتخلصش

شغاله معانا طول السنة

لسه هخلص يوم 27 :((

يلا بقى

ربنا معانا جميعاً

نورتى بمرورك

mo5tar يقول...

DoNyA



يـــــــــــــــــــــارب


وربنا يوفقك

وربنا يسترررررررررر


تحياتى

دريم كبير يقول...

السلام علكيم ورحمة الله وبركاته

ازيك يامختار باشا


ربنا معانا في الكليه دي اللي مبترحمش

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

فى اول زيارة لى

اتمنا من الله ان يوفقك باذنه

فى كل امتحانتك

يارب

احمد

SwEêt mErOô يقول...

ربنا يوفقك ان شاءالله

شد حيلك

وهانت بقه ماعدش كتير

السنه بتجري ولا ايه

وعقبال النجاح ...

:)

نبض الروح يقول...

الله يكون بعونك ويوفقك بامتحانك يارب امممممممممم حلو مسنجرك ماشاء الله ومليان ناس خخخخخخخخخ

mo5tar يقول...

اسماء واحلام فى وجدانى

اهلا بيكـ منور

ربنا يوفقنا جميعاً

ومنور والله

ويارب تزورنى على طول

منور يا احمد

mo5tar يقول...

mero

ويوفقكـ يارب

على فكرة الزمن عندى متوقف مبيجريش

هههههههههههههه

يبقى انتا اكيد اكيد فى حاسبات

على فكرة انا مستمتع جداً بفترة الامتحانات

ومبقتش بستغربها اصلى طول السنة فى امتحانات بعيد عنكـ

ادعيلى انتى بس

تحياتى

mo5tar يقول...

نبض الروح

ربنا معانا ومعاكى

بس على فكرة الماسنجر كده مش مليان

هههههههههههههه

يعنى ده المعدل العادى ليه :D

تحياتى

ومنورة المدونة

mo5tar يقول...

دريم كبير

معلش نسيتكـ يا باشا ... هع هع هع

ام هند

ربنا يصبرنا فى الكلية الحلوة دى

انا بحب الكلية دى متعرفش اد ايه :((

خلاص بقى بينى وبنها عشق متبادل

ربنا معاااااااااانااااااا ويعدى علينا سنينها على خير

قول يااارب

زهرة البنفسج يقول...

انا خلصت الامتحانات على خير

بس كانت النتائج مش مليحة كثير

يعني كان جاي على بالوا يمتحن و اصحابنا في غزة بيموتوا

بس الحمد لله على كل شي

fOsDö2ä يقول...

ربنا معاك إن شاء الله ...
خلاص هااااااااااااااااانت ...
أنا خلصت 22 .. بس إمتحانات ربنا مـ يوريكم ... !!
كل اللي طالباه إني أعدي بس ... !! :(
صحيح ... ماسنجرك يفتح النفس ... !! D:

إلا هو مفيش حد حاسوباتي مبسوط أبداً ... ؟؟!!

يلا شد حيلك بقى ... (f)

mo5tar يقول...

متمردة ع الواقع

يلا كويس انكـ خلصتى امتحانات

انا فاضلى امتحان يلا هانت اهيه

وانتو المفروض كانو ياجلو الامتحانات عندكو

يلا حصل خير

تعوضى فى الترم التانى ان شاء الله

وتكون الاحوال اتعدلت

تحياتى

mo5tar يقول...

fOsDö2ä

ايوه هانت بس انتى خلصتى

اشمعنا انا بقى :(( :(((

عموما كويس انكـ خلصتى على خير

على فكرة مفيش حاسوباتى مستريح ابداً ابداً

يلا ربنا يعديلى اليوم اللى فاصل على خير

لو عاوزه الماسنجر اتفضليه

بس استحملى الطلبات اللى هتجيلكـ عليه بقى ... نيهاهاهاا

يلا عقبال النتيجة لما تتطلع ولا اقولكـ بلاش منها دلوقتى

ههههههههههه

تحياتى

دعـاء عـلى يقول...

انت فينك يا باشمهندس ... معقول لسه ما خلصتش ؟؟؟
أنا كمان خلصت يوم 24
خلصت و خلصوا عليا و حياتك (:
سمعنا أخبارك بقه

mo5tar يقول...

دعاء على

لسه والله فى امتحان النهارده

ربنا يستر فيه بجد

وربنا معانا جميعاً

ادعيلى النهارده اوووى

ساهم فى دعم مشروع إبداع من أجل مصر

Image and video hosting by TinyPic

Twitter

tweet tweet tweet

ناس عديت من هنا

المتابعون

Blog Network

من أنا

صورتي
الزقازيق, محافظة الشرقية, Egypt
اتخرجت خلاص من حاسبات الزقازيق,مسلم والحمد لله , زملكاوى , نفسى أعمل حاجه

شات المدونة

منين وعلى فين