إدعم مشروع إبداع

اهلا بيكـ هنا ... منور عندنـــا ... وياريت ديماً متغبش عننا


حمـــلة


يا حاسبات مصر ... إتحدى

!!!

الآن


عودة جديدة للمدونة والتدوين

بسم الله الرحمن الرحيم 
انا هنا من جديد
بصراحة مش متخيل ان البوست اللى قبل ده كان من اكتر من حوالى 
سنتين ونص 
تفاصيل كتير فى السنتين دول
دخلت الجيش ظابط احتياط
واتوزعت دفاع جوى ورحت سيدى برانى - مطروح
وفاضلى حوالى 50 يوم ف الخدمة
ربنا يتمهم على خير ان شاء الله

من أخر أخبارى انى خطبت من حوالى 6 شهور
ايون ايون :)
 وده يعتبر ده أحلى حاجة حصلت فى الفترة اللى فاتت

الفترة اللى فاتت تعتبر من أصعب الفترات اللى عدت عليا
أرهقت نفسياً
بس ان شاء الله عندى أمل ان بكرة أحسن
مش هطول ف البوست ده
لانى كنت اخدت قرارات مع نفسى انى ارجع للمدونة
وكنت برجع وبعدين بقف
انا مش عاوز اقف عن الكتابة تانى
الكتابة حياة 
انا هكتب وهكتب وهكتب 
وهكتب وهكتب وهكتب ...

القاكم لاحقاً ان شاء الله 
مع السلامة :)
 

0 اللى ردو لغاية دلوقتى:

ساهم فى دعم مشروع إبداع من أجل مصر

Image and video hosting by TinyPic

Twitter

tweet tweet tweet

ناس عديت من هنا

المتابعون

Blog Network

من أنا

صورتي
الزقازيق, محافظة الشرقية, Egypt
اتخرجت خلاص من حاسبات الزقازيق,مسلم والحمد لله , زملكاوى , نفسى أعمل حاجه

شات المدونة

منين وعلى فين