إدعم مشروع إبداع

اهلا بيكـ هنا ... منور عندنـــا ... وياريت ديماً متغبش عننا


حمـــلة


يا حاسبات مصر ... إتحدى

!!!

الآن


ما حدث اليوم فى نقابة المعلمين

السلام عليكم 
رجعت مرة تانية وبسرعة المرة دى الحمد لله 

النهاردة كنت ف الزقازيق وانا راجع ع البيت قابلت احد الاستاذة بتوعى 
كنت باخد عنده درس اقتصاد ف الثانوية 
المهم بعد السلام واخبارك ايه وانت فين دلوقتى وناوى على ايه 
واخبار الأسرة و و و

سألنى هو بابا النهاردة ف مدرسة الثانوية العسكرية 
قولتله لأ ... هو ف التوجيه عادى زى كل يوم 

قالى اصل النهاردة مجمعين الناس من المدارس علشان يسقطو الاخوان 
قولتله وهو ده بقى اللى قافل الزقازيق !
ساعتها افتكرت انى الصبح حوالى الساعة 10 الزقازيق زحمة والعربيات واقفة من عند مجلس المدينة كده
قالى أه - انا معرفش هل ده صحيح ولا لأ -

المهم هو واحد من المعارضين للى حصل وانا بصراحة لما عرفت حيثيات الموضوع 
بشعر بالهبل احنا فعلاً حالياً بنمر بمرحلة أهبلة الدولة

المشكلة مش ان الناس تجمع التوقيعات ! 
المشكلة ان كل المدارس النهاردة وصلها تعليمات بالتجمع 
لأ وايه مدير المدرس معاه ورق توقيعات سحب ثقة من غير صناديق ولا بطاطس
لا وكمان دفتر الحضور والإنصراف موجود ف مكان التجمع 
اللى هو كان النهاردة ف الثانوية العسكرية ف الزقازيق 
وطبعاً او غالباً كل مركز عامل كده 

بغض النظر عن معارضتى للأخوان ... بس اللى بيحصل ده هبل
ارحمنا يارب
بس خلاص :)

0 اللى ردو لغاية دلوقتى:

ساهم فى دعم مشروع إبداع من أجل مصر

Image and video hosting by TinyPic

Twitter

tweet tweet tweet

ناس عديت من هنا

المتابعون

Blog Network

من أنا

صورتي
الزقازيق, محافظة الشرقية, Egypt
اتخرجت خلاص من حاسبات الزقازيق,مسلم والحمد لله , زملكاوى , نفسى أعمل حاجه

شات المدونة

منين وعلى فين